אחיו של הבחור שנרצח בפיגוע: "העלה את מפלס השמחה"

מהדורת הבוקר 1 Comment on אחיו של הבחור שנרצח בפיגוע: "העלה את מפלס השמחה"

הפיגוע ביום שישי בצומת ראם: מאיר גרטנר, אחיו של ישי הי"ד סופד לאחיו ב'מהדורת הבוקר' עם בצלאל קאהן ודוד חכם: "כל חבריו מציינים במיוחד את החיוך שלו, מגדירים אותו כמי שהעלה את מפלס השמחה בכל מקום אליו הגיע". גרטנר סיפר: "המשטרה התקשרה אליי וביקשה שאבשר להורים"

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מאיר גרטנר, אחיו של ישי הי"ד שנרצח בפיגוע ביום שישי בצומת ראם, ספד לאחיו ב'מהדורת הבוקר' בהגשת בצלאל קאהן ודוד חכם: "כל חבריו מציינים במיוחד את החיוך שלו, מגדירים אותו כמי שהעלה את מפלס השמחה בכל מקום אליו הגיע".

גרטנר סיפר על רגעי קבלת הבשורה המרה: "כאשר ישי לא חזר הביתה לא דאגנו, באזור 15:00 התקשר אליי מהמשטרה והודיעו שיש זיהוי כמעט ודאי שישי נרצח בפיגוע, ביקשו ממני להודיע להורים אבל לא הסכמתי, הצעתי למשטרה לקרא לאבא לבית החולים ושם לבשר לו בזהירות".

האזינו



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    תוכלו להעלות את הנושא החשוב הזה בבקשה – לא ייתכן שהמשפחה תקבל טלפון כזה להודיע לה להגיע לתחנת המשטרה! כמו שלהבדיל מגיע קצין עם אחות או רופא לבשר למשפחה, כך צריך להיות במקרה של פיגוע. לפני יותר מעשרים שנה גיסתי נהרגה בפיגוע ירי, עד עצם היום הזה לא קיבלנו מעולם הודעה רישמית מאף גורם. בעלי היה צריך להתרוצץ לאנשים שמכיר בהצלה כדי שיבררו מה קרה.